28 maart 2012

Love Your Life ♥ Bestaat 1 jaar! + Winactie

Yes, vandaag bestaat Love Your Life één jaar. En natuurlijk gaat die dag niet zomaar voorbij, daarom heb ik samen met Oohlala.nl een winactie voor jullie! Oohlala.nl is een hele leuke webshop met allerlei schattige accesoroires. Ik neem er vaak een kijkje, en ik bedacht me dat het wel heel leuk was om een winactie op het één jarig bestaan van mijn site te doen. Kijk snel verder om beter te zien wat je kunt winnen en wat je moet doen!
De winnaar wint dit schattige sieraden setje inclusief een kortingscode van 15% korting voor de webshop Oohlala.nl. Wanneer de winnaar is gekozen, krijgt diegene een code voor het sieradensetje en voor de 15% korting. Een dubbel zo leuke prijs dus! Wat je moet doen?

Verplicht:
- Laat in de comments weten dat je mee doet, en wat je allemaal hebt gedaan.

Wat je mag doen:
- Volg mij met GFC (+1)
- Volg mij met Bloglovin en like het artikel (+1)
- Laat een leuk berichtje in het gastenboek van Oohlala achter (+2)

En wat ik ook erg waardeer:
- Wat vind jij een pluspunt aan Love Your Life? En wat vind jij een minpunt? (+1)

De winactie zal sluiten op zondag 8 april om 19:00. Dinsdag 10 april word de winnaar  bekend gemaakt. De winnaar wordt gekozen met random.org

Ik hoop dat jullie allemaal gaan meedoen, en dat ik iemand heel blij mag gaan maken!

Liefs, Charile

25 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan! Ik wens iedereen die meedoet met de winactie veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je een jarig bestaan! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf :D gefeliciteerd! ik doe mee met de winactie :3

    volg via gfc en bloglovin en heb het artikel geliked! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super schattig! Ik doe heel erg graag mee!
    Ten eerste wil ik je feliciteren met je 1 jarig bestaan!

    Ik volg je op BL 182 volgers heb je nu als het goed is en ook heb ik dit artikel geliked.
    Ik heb een berichtje op de site achtergelaten, die moet nog goed gekeurd worden onder de naam Stephanie M.
    Ik volg je nu via GFC onder Stephanie!

    Ik hoop dat dit genoeg is :)
    xxxxxxx
    Stephanie_de_monye@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg je met GFC.
    Ik volg je met Bloglovin' + heb geliked.
    Heb een berichtje achtergelaten bij Ohlala.
    Ik vind je blog er erg leuk uitzien! :) En een minpuntje kan ik zo 1 2 3 nog niet bedenken.

    Liefs Puck.

    hoplikeafashionbunny@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg je al met GFC en Bloglovin', het bericht is geliked.
    Ik heb ook een berichtje achtergelaten bij het gastenboek van Oohlala.nl .
    Een pluspunt is zeker dat je elke dag wat post en ik vind de lay-out heel erg geslaagd, een minpunt is dat ik soms spellingsfoutjes ontdek.

    Succes iedereen!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke winactie!
    - Ik volg je via GFC
    - Ik volg je via Bloglovin en ik heb deze post geliked
    - (Ik ga zo even een leuk berichtje achterlaten in het gastenboek!)
    - Een pluspunt van Love Your Life is je schrijfstijl, super en ook ontdek ik juist weinig spelfoutjes. Een minpunt kan ik zo eerlijk gezegd niet bedenken, je blog is zo leuk1 :)

    En natuurlijk, GEFELICITEERD! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd zeg, 1 jaar is toch al heel wat :). Zeker zo voort doen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Hopelijk worden het nog veel meer jaren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan.
    - Ik volg je met GFC.
    - Ik volg je met bloglovin.
    - Heb het geliked op bloglovin.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk en gefeliciteerd! Ik doe mee en ik volg je via GFC :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteeerd!
    Wat leuk
    volgde je al op gfc en op bloglovin :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf! Ik doe graag mee <3
    Heb je geliked op BL' (en volg je natuurlijk ;))
    Liefs x
    Frederique (frederiquevdb[at]gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. + ik volg je via GFC, mijn naam is Frederique vd Boogaart

      Verwijderen
  14. Gefeliciteerd!
    En leuke winactie, ik doe mee!
    -Ik volg je via GFC
    -Ik volg je via Bloglovin' en heb geliked
    -Heb een berichtje achtergelaten in het gastenboek van Oohlala
    -Pluspunt aan je blog: Je plaatst mooie nagellakswatches, daar hou ik van! ;)
    -Minpunt aan je blog: Ik vind de lay-out wat saai, maar dat is puur persoonlijk!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! :D

    - Ik volg je via gfc.
    - Ik volg je via bloglovin en heb het geliked
    - Ik heb een berichtje achtergelaten.
    - Een pluspunt aan je site vind ik dat de foto's zo mooi zijn gemaakt. En een minpunt vind ik je header een beetje saai maar dat is mijn smaak natuurlijk :D

    Liefs,Jana.x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd

    ik volg je via gft
    ik volg je via bloglovin en geliked
    een pluspunt je geweldige artikels
    min punt je header

    liefs melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat!!
    Ik doe graag mee! Die bloemetjes zijn erg leuk (:
    -Ik volg je op bloglovin en heb geliked
    -Ik heb een berichtje in het gastenboek achtergelaten
    Een plus - en minpunt heb ik nog niet want ik volg je blog nog niet zo lang.. (ik kan al wel zeggen dat je simpele lay-out wel leuk is!!)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je blog. Leuk winactie maar ik doe niet mee. Ik gun voor andere deelnemers. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 1 jaar is echt al een hele grote mijlpaal! Gefeliciteerd!
    Ik doe heel graag mee, wat schattig!
    Ik volg je met bloglovin en heb geliked
    Ik heb ook een berichtje in het gastenboek achtergelaten.
    Een pluspunt vind ik dat je heel duidelijk schrijft en het heel overzichtelijk is allemaal. Een minpunt heb ik niet echt, als ik echt een minpuntje dan moet geven zeg ik de header. Gewoon omdat het niet mijn smaak is maar voor jou en andere misschien wel dus ik kan het niet echt als minpunt zeggen.

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd!
    ik doe mee!
    Ik volg je op bloglovin en heb dit artikel geliked.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hii schatje,

    Ik heb net ff bloglovin aangemaakt en dit artikel geliked en volg jou. Ook heb ik een reactie geplaatst op de site van Ohlala. Ik doe dus mee met deze wedstrijd.

    Voordat ik het vergeet je hebt echt een leuke website en gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog!!

    Oh, nu moet nog zeggen wat ik leuk en niet leuk vind. Dus om te beginnen met de dingen die ik leuk vind. Ik vind je artikelen erg leuk en je lay-out ook. Mhh, wat ik niet leuk vind. Dit wordt laaaaaaang nadenken. Nou een verbeter punt dan. Misschien iets vaker een winactie... Dat is namelijk wel leuk :)

    Euhm, voor de rest was dat het denk ik.

    xxx. (K)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil ook graag meedoen!
    Vind je leuk op bloglovin en vind het artikel leuk!
    Ook plaatste ik een berichtje in het gastenboek..
    & Tot slot wil ik ook gerust een pluspunt meedelen..
    Ik heb je site pas ontdekt dus ik kan nog niet veel feedback geven..
    Maar op het eerste zicht vind ik je lay-out erg mooi! :D

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen